SZIF vyhlásil veřejnou zakázku na propagační a informační kampaň regionálních potravin

InfoZprávyPotravinářstvíRegionální potravina vloženo: 18. 08. 2015


Praha, 18. srpna 2015 - Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) uveřejnil zadávací dokumentaci k veřejné zakázce „Rámcová smlouva – propagační a informační kampaň na podporu regionálních potravin“ v předpokládané maximální hodnotě 57 milionů Kč. Zadávací řízení je rozděleno na dvě samostatné části, pro každou z nich může být vybrán jiný uchazeč.

Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcových smluv na poskytování služeb v oblasti marketingové, mediální a PR kampaně směřující ke komunikační podpoře regionálních potravin na období 2 let od podpisu smlouvy. Předpokládaná hodnota zakázky 57 milionů bez DPH je součtem předpokládaných hodnot jednotlivých částí.

Uchazeč může podat nabídku na jednu nebo obě části veřejné zakázky dle své volby. Zakázka je rozdělena na tyto dvě samostatné části:
1. Strategická, kreativní, mediální a PR část
2. Realizační a expoziční část

V rámci první části bude předmětem nabídky uchazeče vypracování strategické koncepce včetně kreativních návrhů, vypracování návrhu PR strategie a PR kampaně na téma podpory regionálních potravin i návrh mediální kampaně.

V realizační části se očekává návrh zajištění ochutnávek na vybraných výstavách, eventových akcích a v řetězcích, zajištění a organizace spotřebitelské soutěže nebo vánoční roadshow s výrobci.

Cílem budoucí propagační a informační kampaně je sdělit zákazníkům, proč se jim vyplatí koupit výrobky s označením Regionální potravina. Velkým benefitem této značky je především prokazatelný původ surovin, čímž se odlišuje od většiny dalších značek na trhu, a dále vědomí, že byla vyrobena malým nebo středním výrobcem či zemědělcem.

Výsledkem úspěšné komunikace bude, aby spotřebitel znal přednosti tuzemské regionální produkce, jako zákazník při nákupu tyto potraviny preferoval a vytvářel tlak na prodejce, aby měli ve svých prodejnách co největší šíři takových produktů k dispozici.

Značku Regionální potravina získávají formou krajských soutěží regionální výrobci potravin a zemědělci. Soutěže se vyhlašují ve všech 13 krajích České republiky (vyjma Prahy). Zemědělský nebo potravinářský výrobek, který usiluje o udělení značky Regionální potravina, musí být vyroben v příslušném regionu ze surovin dané oblasti. Odborné poroty vybírají každý rok vždy jeden vítězný výrobek v 9 kategoriích. Oceněné výrobky získávají certifikát ministra zemědělství a právo užívat značku „Regionální potravina“ daného kraje po dobu 4 let.

Zadávací dokumentace je k dispozici na www.e-zakazky.cz, číslo zakázky je 505987.

Lhůta pro podání nabídek končí 14. října 2015.

Vladimíra Nováková
tisková mluvčí SZIF

logo Agrární komora ČR

Delegáti 29. sněmu, zvolili nového prezidenta Agrární komory ČR,
Ing. Jana Doležala více zde


Odebírejte e-mailem denní nebo týdenní přehled zveřejněných zpráv.

czech-agro-komodite.cz

Pro dnešní den není žádná anketa definována.
Nová anketa se připravuje.

Praha Liberecký Olomoucký Zlínský Plzeňský Ústecký Karlovarský Moravskoslezský Středočeský Vysočina Pardubický Kralovehradecký Jihočeský Jihomoravský

AGRÁRNÍ KOMORA V KRAJÍCH

Praha | Středočeský | Plzeňský | Jihočeský | Karlovarský | Ústecký | Liberecký | Královéhradecký | Pardubický | Vysočina | Jihomoravský | Zlínský | Olomoucký | Moravskoslezský

Reklama zavřít
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama

IČO: 47674768
DIČ: CZ47674768
datová schránka: guzadjj


  +420 296 411 180
  sekretariat@akcr.cz
  Mapa jak k nám

Ochrana osobních údajů

Agrární komora České republiky podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Zachovejte licenci 3.0 Česko. Creative Commons License. Tiskové a elektronické šíření informací z webových stránek Agrární komory České republiky je možné pouze s uvedením zdroje. Copyright © 2005-6 Agrární komora České republiky Creative Commons License

Copyright © 2010-2021 - AK ČR | vyroba-www.cz